نمکی مطرح کرد؛

مدال افتخار مقابله با کرونا در اوج تحریم ها/ ابتکار رسانه ملی در به تصویرکشیدن یاد شهدای سلامت

وزیر بهداشت گفت: مقایسه عملکرد ایران در اوج تحریمها در مقابله با کرونا، مدال افتخاری است و ما توانستیم اژدهای کرونا را مهار کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  با بیان اینکه از همه عزیزانی که در سازمان صدا و سیما در بحران کرونا کنار ما و همکارانمان بودند و در جلب مشارکت و افزایش آگاهی مردم و ملت شریف با ایران در مبارزه با کرونا نقش داشتند، قدردانی می‌کنم، اظهار کرد: برگزاری مراسم رسانه ای بزرگداشت ملی شهدای مدافع حریم سلامت و درگذشتگان کرونا به ابتکار معاون امور استان های رسانه ملی کاری ارزنده برای همسویی و وفاق ملی و اثری ماندگار در به تصویر کشیدن یاد و خاطره جاودانه آنهاست.

او ادامه داد: صدای و سیمای استانی در سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها برنامه‌ای داشتند تا در آن برنامه از شهدای گرانقدر سلامت یاد کنیم و با عزیزانی که همراهی کردند و مراسم سوگواری داشتند، اما به دلیل شیوع کرونا نتوانستند مراسم بگیرند، همراهی کنیم.

او ادامه داد: حضرت خدیجه با همه مکنت و نقشی که در توسعه اسلام داشتند در شعب ابوطالب جان به جان آفرین تسلیم کردند و بزرگداشت روز وفات ایشان دین بر گردن مسلمانان است.

نمکی تاکید کرد: شهدای سلامت در شرایطی که همه از کانون عفونت فرار می‌کردند عاشقانه مثل پروانه دور بیماران کرونایی چرخیدند و با عزت و سربلندی کار را مدیریت کردند، شهدای سلامت مدت‌ها رروی تخت بیمارستان‌ها بودند و در نهایت به فیض شهادت نایل شدند و به خانواده آن‌ها تسلیت عرض می‌کنم و از صدا و سیما متشکر هستم که یاد آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

وزیر بهداشت بیان کرد: از تمام کسانی که عزیزان خود را به دلیل کرونا یا علت دیگری از دست دادند، اما نتوانستند مراسم سوگواری بگیرند و با ما همکاری کردند، تشکر می‌کنم.

نمکی تصریح کرد: ما امروز در ایام بسیار ناب تاریخ در مدیریت کرونا قرار گرفته ایم و مقایسه عملکرد ایران در اوج تحریم و مشکلات اقتصادی با سایر کشور‌ها در مقابله با کرونا مدال افتخاری است و ما توانستیم این بلیه و اژد‌ها را به گونه‌ای مهار و زنجیر کردیم و امیدواریم بتوانیم با همدلی و وفاق ملی دستاورد‌های مطلوب تری در مدیریت و مقابله با کرونا رقم بزنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوبه
آخرین اخبار