معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: حرف‌های زیادی راجع به دستمزد و تغییر ریل آن و اتفاقات موجود در کشور داریم.

حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در دفاع از عملکرد این تشکل کارگری و جوابیه به انتقاداتی که به این مجموعه وارد شده است، گفت: برای خانه کارگر فرقی نمی‌کند چه دولتی روی کار باشد، اگر دولتی در جهت حمایت از محرومین و مستضعفین فعالیت داشته باشد و گرایش کارگری درستی داشته باشد ما از تصمیماتش حمایت می‌کنیم؛ همانطور که در ادوار گذشته هم دیدیم که برخی طرح‌های رئیس جمهور‌های گذشته مورد حمایت قرار گرفته بود و همچنین انتقاداتی هم به آن‌ها وارد شده بود.

معاون دبیرکل خانه کارگر در افزود: ما بزرگترین نقد‌ها را به دولت فعلی در خصوص حمایت از کارگران و رسیدگی به آن‌ها داریم.

او ادامه داد: دیدگاه سیاسی دولت‌ها برای ما مهم نیست، مهم کارکرد آن‌ها در حمایت از محرومین و مستضعفین است.

صادقی عنوان کرد: هیچ تشکلی وجود ندارد که قوی‌تر و موثرتر از خانه کارگر در زمینه‌های حقوق و دستمزد و واگذاری شستا و... ورود پیدا کرده باشد.

او ادامه داد: حرف‌های خود را بی پرده در خط مقدم حمایت از کارگران و مستضعفان می‌زنیم و در این مسیر چوب هم می‌خوریم.

صادقی در ادامه گفت: اینکه می‌گویند خانه کارگر سکوت کرده را قبول نداریم؛ ما حرف‌های زیادی راجع به دستمزد و تغییر ریل آن و اتفاقات مرتبط پیش آمده در کشور داریم.

معاون دبیرکل خانه کارگر افزود: قطاری که در حال حرکت است، سنگ هم می خورد؛ اگر ما ثابت و ساکت می‌ماندیم کسی با ما کاری نداشت.

او تصریح کرد: خانه کارگر تشکلی است که در راستای آرمان‌های انقلاب و پیرو دستورات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و این طبیعی است که نگاه متفاوتی نسبت به سایر تشکل‌ها داشته باشیم.

صادقی ادامه داد: اینکه برخی برای حل مشکلات کارگران چشم به خارج می‌دوزند کار درستی نیست، اگر هم می‌بینیم برخی جا‌ها مشکلاتی وجود دارد مشکل از نظام و ارکان حکومت نیست، این ناشی از سوء مدیریتی است که در برخی بخش‌ها وجود دارد.

معاون دبیرکل خانه کارگر در پایان گفت: دولت باید خود را خدمت گذار به کارگران بداند و اگر نقدی به آن صورت می‌گیرد باید آن را بپذیرد و در راستای اصلاح اشتباهات و مشکلات خود تلاش کند، نه اینکه با تلخی با منتقدین برخورد کند و آن را تقابل ارزیابی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار