شنیده‌ها حاکی از آن است که مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که قرار بود آذر ماه برگزار شود برای چند ماهی به تعویق خواهد افتاد.

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به تعویق می‌افتد؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تصمیم گرفت که مسابقات جام جهانی فوتسال را به تعویق اندازد، شنیده می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا هم قصد دارد بازی های جام ملت ها را به جای مرداد ماه در آذر ماه و به جای مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار کند.

پیش از این اعلام شده بود که مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا قرار است از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه در امارات برگزار شود، اما به دلیل تعویق رقابت‌های جام جهانی و همچنین به تعویق افتادن جام ملت‌های آسیا، به احتمال بسیار زیاد کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خواهد گرفت که بازی‌های جام باشگاه‌ها را به زمان دیگری موکول کرده و به جای آن مسابقات جام ملت‌های آسیا را برگزار کند.

برخی از لیگ‌های معتبر فوتسال هنوز در قاره آسیا به طور کامل تمام نشده و بیشتر کشور‌های صاحب سبک فوتسال هنوز درگیر مسابقات لیگشان هستند و هنوز معلوم نیست که چه تیم‌هایی امسال در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت خواهند کرد. طبق شنیده‌ها گویا AFC قصد دارد امسال به دلایل شرایط خاصی که برای بیشتر کشور‌ها به وجود آمده، بعضی از تیم‌هایی که در فوتسال آسیا صاحب سبک هستند را با ۲ نماینده راهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا کند. از جمله این کشور‌ها می‌توان به ایران، ژاپن، تایلند و حتی ازبکستان اشاره کرد که در این چند سال اخیر همواره جزء تیم‌های پر قدرت آسیا به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار