استاندار بوشهر گفت: آمار اعلام شده در خصوص ارتقا رتبه استان در زمینه رونق تولید به استناد گزارش ملی بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر دهم اردیبهشت در نشست تجلیل از منتخبان جامعه کارگری استان اعلام کرد که  رتبه استان در رونق تولید با ارتقا ۲۲ پله‌ای از بیست و نهم به هفتم کشور رسیده است. 

پس از اعلام این خبر، در محافل خبری مباحثی مطرح شد که با توجه به چه سندی جایگاه استان بوشهر این گونه تغییر یافته است؟ 

امروز استاندار بوشهر در نشست مشترک کارگروه اشتغال و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفته است، ارتقا رتبه استان در رونق تولید با روحیه جهادی و همدلی مدیران اتفاق افتاده و آمار اعلام شده هم بر اساس گزارش ملی بوده است.

گراوند گفت: هر چند تعداد واحد‌های تولید استان در مقایسه با سایر استان‌های کشور کمتر است، اما با همکاری خوب مدیران و واحد‌های تولیدی شاهد جهش در رونق تولید استان بودیم.

 او افزود: برای تحقق جهش تولید در استان ضمن بالا بردن بهره وری از آب، به کانون‌های تولید که روستا‌ها هستند باید توجه ویژه‌ای شود.

استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال عنوان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی انتظار است با یک روحیه جهادی به عنوان یک تکلیف دینی زمینه جهش تولید را فراهم کنند.

گراوند با بیان اینکه بوشهر در زمینه جهش تولید استانی مستعد است، افزود: حوزه کشاورزی یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم استان برای تحقق شعار جهش تولید است که با همکاری بانک‌های عامل، دستگاه‌های اجرایی مرتبط به بخش خصوصی می‌توان به جهش تولید در این حوزه امیدوار بود.

او بیان کرد: جهش تولید نباید در پیچ و خم‌های اداری متوقف شود و دستگاه‌های اداری و بانک‌ها باید نهایت همت و همکاری را برای تسریع در اجرای واحد‌های تولیدی به کار ببندند.

استاندار بوشهر با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های استان بوشهر در رسانه‌های استانی و صدا و سیما، از همکاری و تلاش اصحاب رسانه و صدا و سیمای برای معرفی ظرفیت‌های استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.