مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: تلاش خواهد شد تا نیمه اول امسال زمین برای تولید و توزیع واحدهای مسکونی اقدام ملی در این شهر پیش‌بینی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خلیل حاجی پور در مراسم آغاز عملیات اجرایی هزار و ١٢٠ واحد مسکونی در قالب اقدام ملی ویژه فرهنگیان در فارس، گفت: ٢١ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی برای شهر صدرا تعیین و ١١ هزار واحد آن توسط مسکن اولی‌ها در سامانه متمرکز وزارت راه و شهرسازی ثبت نام شده است، ٧ هزار و ٥٠٠ واحد در قالب تفاهم‌نامه و مابقی در قالب واگذاری زمین با تعهد ساخت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا افزود: فاز نخست عملیات اجرایی واحدهای مسکونی اقدام ملی در شهر صدرا در ٤ بلوک شش طبقه ای برای ١٠٠ واحد مسکونی پیش‌بینی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس هم اظهار کرد: دولت ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون سپرده با بازپرداخت ۱۰ تا ۱۲ ساله و سود ۱۸ درصد به متقاضیان واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی واگذار می‌کند.

جعفر زاهدی گفت: از مجموع ۸۰ شهر حوزه راه وشهرسازی این استان، برای ۷۰ شهر برنامه عملیاتی مسکن در اقدام ملی پیش‌بینی شده که در حال حاضر ۲۱ شهر تامین زمین شده و در شهرهایی مانند شیراز، جهرم، فسا و مرودشت با مشکل تامین زمین مواجهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار