مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات استان زنجان از توزیع ۴۰بسته مواد غذایی بین نیازمندان همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) خبر داد.

توزیع ۴۰بسته مواد غذایی بین نیازمندان همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س)مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه س  تعداد ۴۰ بسته غذایی بین نیازمندان زنجان توزیع شد.

بابایی همچنین با اشاره به تهیه و توزیع۱۰۰ بسته گوشت مرغ به یکی از مراکز نگهداری کودکان تحت پوشش بهزیستی توسط این ستاد افزود:بسته های کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع می شود.

او ادامه داد:همچنین خادمین ستاد و ۱۴ موکب اربعین حسینی استان تا  هفتم اردیبهشت در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و کمک به معیشت نیازمندان  اقدامات زیادی را انجام دادند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی ۱۴ کارگاه تولید ماسک در استان  تولید و توزیع ۲۱۶ هزار و ۸۰۰ عدد ماسک بین مدافعان سلامت و اقشار مختلف را  از جمله دیگر اقدامات این ستاد در راستای مبارزه با کرونا برشمرد.

او با اشاره به ضدعفونی اماکن و معابر عمومی شهری و روستایی توسط ستاد عتبات عالیات استان  خاطر نشان کرد: ۱۱۳ نوبت ضد عفونی با مصرف ۱۱۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در این بازه زمانی انجام شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان از  تهیه و تولید ۲۹۲ دست البسه مخصوص کادر درمان و یک هزار جفت دستکش و تحویل آن به مراکز درمانی  خبر داد.

بابایی به راه‌اندازی دو باب آشپزخانه و پخت و توزیع یک هزار و ۶۰۰ پرس غذای متبرک بین مدافعان سلامت و بیماران در مراکز درمانی و نقاهتگاهی   اشاره کرد و افزود: در این مدت ۲ هزار و ۴۰۶ بسته مواد غذایی و بهداشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.
 
او در پایان یاد آور شد : تعداد۳۰۰بسته مواد غذایی  در نیمه دوم ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.