بازتاب حمایت علیرضا جهانبخش از اسکوچیچ در روزنامه قبرسی

یک رسانه قبرسی سخنان حمایت آمیز علیرضا جهانبخش درباره سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان را بازتاب داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه قبرسی فاماگوستا گازته، با انتشار بخش‌هایی از مصاحبه علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم فوتبال برایتون در رابطه با  حمایت از دراگان اسکوچیچ نوشت، جهانبخش ستاره فوتبال ایران خواستار حمایت از اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد.

جهانبخش در صحبت های خود گفته بود: تیم باید از درگان اسکوچیچ حمایت کند، زیرا تیم ملی فوتبال ایران در وضعیت حساسی قرار دارد.

این روزنامه در ادامه آورده است: گزارش‌های اولیه از داخل ایران حاکی از آن بود که فدراسیون فوتبال ایران با آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی برای جایگزینی اسکوچیچ مذاکره کرده است.

اما جهانبخش معتقد است: اکنون زمان آن است که از اسکوچیچ حمایت کنیم، زیرا فکر می‌کنم او از فوتبال و بازیکنان ما آگاهی خوبی دارد و ما باید نسبت به او نظر مثبت داشته باشیم. اسکوچیچ وظایف خود را با انگیزه و اشتیاق بالا انجام می‌دهد.

بازیکن ایرانی برایتون انگلیس افزود: ما در حال حاضر در شرایط حساسی هستیم و همه ما باید از مربی و تیم خود حمایت کنیم. وحدت در حال حاضر بسیار مهم است و وظیفه ما کمک به تیم برای صعود به مرحله بعدی است. ما باید روی مسابقات آینده تمرکز کنیم، زیرا همیشه شایعات و حدس و گمان‌ها وجود دارد.

فاماگوستا گازته در پایان نوشت، جهانبخش برای باشگاه لیگ برتری برایتون بازی می‌کند. او به همراه ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ حضور داشت.

تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ چهار دیدار را باید در مقابل تیم های هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق باید برگزار کند.


بیشتر بخوانید:گل جهانبخش به چلسی دومین گل برجسته لیگ جزیره


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید صدریان
۰۷:۱۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
بسمه تعالی

با سلام وخسته نباشید سخنان علیرضای تیم ایران نشان دهنده زنده شدن انگیزه و روح همدلی در تیم ملی ماست
فوتبال بدون احساس یعنی این واین همان گمشده تیم مارک بود امید که با این وحدت و یکدلی بتوانیم مقابل مراکشها و پرتقالها قد راست کنیم انشاالله
آخرین اخبار