مسول دفتر اتحادیه رستوران داران استان اصفهان گفت تا اطلاع ثانوی رستوران داران حق ارائه خدمات به مشتریان داخل رستوران را ندارند.

مهرآیین مسول دفتر اتحادیه رستوران داران استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: هنوز خبری مبنی بر اینکه رستوران‌ها بتوانند از مشتریان خود در داخل رستوران پذیرایی کنند ابلاغ نشده است و رستوران داران فعلا باید غذا‌های خود را به صورت بیرون بر به مشتریان خود عرضه کنند.

او در ادامه اضافه کرد: در صورت فراهم شدن شرایط پذیرایی در داخل رستوران نیز با هماهنگی اداره بهداشت پروتکل‌های مربوطه برای رستوران داران به آن‌ها اراِیه می‌شود.

مسول دفتر اتحادیه رستوران داران استان اصفهان اظهار داشت: درصورت هرگونه تخلف از جانب کارکنان رستوران‌ها هم از طرف بازرسان اتحادیه هم از طرف ماموران اداره بهداشت با آن‌ها برخورد می‌شود.

او در ادامه گفت: خوشبختانه تا کنون جریمه‌ای یا مورد پلمب در این بازه زمانی به خاطر رعایت نکردن موارد بهداشتی از سوی اتحادیه نداشته ایم.

مسول دفتر اتحادیه رستوران داران استان اصفهان  اظهار داشت: در ارتباط با افزایش قیمت‌ها در این ایام و ایام پسا کرونا دستور العملی از سوی اتحادیه ابلاغ نشده است.

مهرآیین  از تعطیلی تعدادی از رستوران‌ها در ایام کرونا به خاطر ضرر مالی خبر داد و گفت: اشاره به این نکته ضروری است که رستوران داران تا ابلاغ از سوی اتحادیه باید غذهارا به صورت بیرون بر به مشتریان عرضه کنند و حق ارایه خدمات در داخل رستوران را ندارند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار