کول: منچستر یونایتد لیورپول نیست که برای قهرمانی بعدی ۳۰ سال منتظر بماند

مهاجم اسبق تیم فوتبال منچستر یونایتد گفت: ۳۰ سال طول کشید تا لیورپول بتواند بار دیگر به قهرمانی برسد، اما مسلما چنین اتفاقی برای منچستر یونایتد رخ نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, اندی کول بازیکن سابق تیم فوتبال منچستر یونایتد معتقد است منچستر یونایتد فاصله طولانی با قهرمانی در لیگ برتر ندارد و این تیم مانند لیورپول ۳۰ سال معطل کسب قهرمانی بعدی نخواهد شد.

پیش از تعلیق مسابقات، منچستر یونایتد در رده پنجم قرار داشت و در ۱۱ بازی آخر خود در تمامی رقابت‌ها متحمل هیچ شکستی نشده بود. شیاطین سرخ که در ابتدای فصل عملکرد ضعیفی داشتند، پس از نقل و انتقالات زمستانی با جذب برونو فرناندز و اودیون ایگالو روند رو به رشدی داشتند.   

با این وجود منچستر یونایتد در فاصله ۹ هفته مانده به پایان رقابت ها، ۳۷ امتیاز از لیورپول که صدرنشین رقابت‌ها است عقب هستند. لیورپول برای مسجل کردن قهرمانی خود تنها به ۲ پیروزی نیاز دارد.


بیشتر بخوانید: معجزه ۳ دقیقه‌ای شیاطین سرخ برابر باواریایی‌ها/ حذف دراماتیک آفریقای جنوبی از جام جهانی ۲۰۱۰


اندی کول مهاجم اسبق منچستر یونایتد که با این تیم به ۵ قهرمانی در لیگ برتر دست یافته، اعتقاد دارد این تیم طی چند فصل آینده دوباره به مدعی جدی قهرمانی تبدیل خواهد شد. او در مصاحبه با اسکای اسپورت اظهار داشت: وقتی بحث درباره مدعیان لیگ برتر در فصل‌های آینده باشد، من معتقدم منچستر یونایتد یکی از این تیم‌ها است.  

کول درباره طلسم ۳۰ ساله قهرمان نشدن لیورپول در لیگ برتر گفت: ۳۰ سال طول کشید تا لیورپول دوباره در این موقعیت (قهرمانی لیگ برتر) قرار بگیرد. اصلا دوست ندارم ببینم منچستر یونایتد به چنین حال و روزی بیفتد و قهرمانی بعدی آن در لیگ برتر ۳۰ سال دیگر اتفاق بیفتد.  

مهاجم اسبق شیاطین سرخ با تاکید بر این که منچستر یونایتد به زودی به جمع مدعیان برمی گردد گفت: منچستر یونایتد با حفظ بازیکنان خوبی که در اختیار دارد و جذب چند بازیکن دیگر، به جایگاهش بازمی گردد. احتمالا این اتفاق فصل آینده و یا فصل بعد از آن رخ می‌دهد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار