مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان همدان گفت: اداره کل ثبت اسناد استان درگاه اینترنتی را با نام همیار سند طراحی و بارگذاری کرده است.

انجام همه خدمات سندی با درگاه اینترنتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اصغرپیرهادی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان اداره کل ثبت اسناد استان همدان گفت: درگاه اینترنتی را با نام همیار سند برای غیرحضوری کردن مراجعات به ادارات ثبت و با هدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طراحی شده است.

او افزود: مردم استان می‌توانند همه خدمات مورد نیاز ثبتی خود را به این سامانه اعلام و کد رهگیری دریافت کنند.

پیرهادی بیان کرد: در صورت نبود مشکل، سند صادر و از طریق دفاتر پستی به متقاضیان تحویل می‌شود.

او ادامه داد: هر گونه ارائه مدارک در دفاتر پستی انجام می شود و اگر مشکلی نباشد از طریق پیامک به مردم مراحل انجام صدور سند اعلام می شود .

پیرهادی بیان کرد: تا پایان شهریور اگر سند دفترچه ای برای ضمانت زندانی ها  گرویی گذاشته شده باشد، همزمان  مراحل تبدیل آن به سند تک برگی هم امکان پذیر می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.