گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای‌مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آنها بتوانند از فعالیت های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید: تصویری از سریال «بچه مهندس» که بازیگر نقش جوادی منتشر کرد؛ عکسی قدیمی از بازیگران در میهمانی اکبر عبدی؛ هنرمندان روز «بازیگر» را گرامی داشتند


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

رضا بهرام، خواننده پرطرفدار کشور در سبک پاپ، خبر از انتشار موزیک ویدئوی جدیدش در آینده‌ای نزدیک داد.

بسته هنرمندان

داریوش فرضیایی، مجری برنامه کودک و نوجوان، با انتشار ویدئویی جذاب در صفحه اینستاگرامش، علاوه بر دعوت مخاطبان به جذب آرامش، اعلام کرد که قسمت جدید سریال "بچه محل" امروز پخش نخواهد شد. عمو پورنگ در صفحه‌اش نوشت:

"زندگی را در آرامش باید گذراند...
آرامش کجاست ، تا در آن زندگی را گذراند..!!!
پی نوشت :
دوستان گرامی امروز بخاطر وفات حضرت خدیجه سریال بچه محل پخش نمیشود
"

بسته هنرمندان

بابک جهانبخش، خواننده محبوب و پرطرفدار کشور، با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش، که اشاره به یکی از کنسرت‌های او دارد، نوشت:

"زندگی‌ در جریان است ... حتی با چراغ قرمز "

بسته هنرمندان

 

صابر ابر، بازیگر سینما و تئاتر، با انتشار تصویری از نجف دریابندری، مترجم و  نویسنده معاصر ایرانی، که امروز از دنیا رفت، یاد او را گرامی داشت و نوشت:

"چه تک تک از دست می‌دهیم و
به دست نمی‌آید
خداحافظ مردِ زندگی بَلَد
مردِ عاشق
مردِ کلمات و ادویه‌ها و رنگ‌ها
پ‌ن : عکاس را نمی‌شناسم"

تیزر موزیک ویدئوی جدید رضا بهرام؛ تصویری از بازیگر فیلم عاشقانه

 

عزت الله مهرآوران، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"من و احسان
دوست عزیزم ازسریال لیسانسه ها تا،پدرپسری،انسانی مخلص و مسئول،همه برو بچه ها دوستش دارند و ازجمله من،،ارادتی خاص به او دارم،،،اهل شمال وبچه سیاه کل و جنگل است،،،،احسان‌جان خیلی مخلصم
"

بسته هنرمندان

 

افسانه پاکرو، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، تصویری قدیمی از حضور خود در فیلم سینمایی "رویای خیس" را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

"عکسی از فیلم رویای خیس سال ۱۳۸۴"

بسته هنرمندان

منیژه حکمت، کارگردان و تهیه کننده سینما، با انتشار خبر درگذشت نجف دریابندری، توضیحاتی در مورد این نویسنده معاصر ذکر کرد:

"نجف دریابندری درگذشت . خبر كوتاه و دردناك ، حيف ، تسليت به جامعه ادبى و هنرى ايران .
نجف دریابندری درگذشت
نجف دریابندری نویسنده و مترجم در سن ۹۱ سالگی درگذشت.نجف دریابندری مترجم تعدادای از شاهکارهای ادبی است وی به مناسبت ترجمه آثار ادبی آمریکایی جایزه تورنتون وایلدر از دانشگاه کلمبیا گرفته‌است.
دریابندری در تمام سالهای فعالیتش ارتباط نزدیکی با سینما داشت او در سال ۴۸ از نخستین حامیان فیلم «قیصر»مسعود کیمیایی بود و آن را یک قدم رو به جلو در صنعت سینمای ایران دانست
ناصر تقوایی درباره نجف دریابندری گفته:«نجف در روزنامه «خبر‌های روز» خلاصه‌ای از قصه این فیلم‌ها را می‌نوشت و منتشر می‌کرد. افرادی مثل من که با زبان انگلیسی‌ کمتر آشنا بودند از طریق این خلاصه فیلم‌ها از داستان فیلم‌ها اطلاع پیدا می‌کردند. خلاصه‌فیلم‌هایی‌ که می‌نوشت فوق‌العاده قشنگ بود و خیلی‌ طرفدار داشت. اسم نجف دریابندری به عنوان نویسنده از همین جا سر زبان‌ها افتاد. به خاطر دارم که بچه‌های همسن و سال من شیفته شیوه نوشته‌های او بودند»
سهراب دریابندری فرزند این مترجم ضمن تسلیت به همه دوستداران این نویسنده تقاضا کرد به منظور جلوگیری از واگیر و بیماری به منزل ایشان مراجعه نکنند.
نجف دریابندری نویسنده و مترجم در سن ۹۱ سالگی درگذشت.نجف دریابندری مترجم تعدادای از شاهکارهای ادبی است وی به مناسبت ترجمه آثار ادبی آمریکایی جایزه تورنتون وایلدر از دانشگاه کلمبیا گرفته‌است. دریابندری در تمام سالهای فعالیتش ارتباط نزدیکی با سینما داشت او در سال ۴۸ از نخستین حامیان فیلم «قیصر»مسعود کیمیایی بود و آن را یک قدم رو به جلو در صنعت سینمای ایران دانست.
ناصر تقوایی درباره نجف دریابندری گفته:«نجف در روزنامه «خبر‌های روز» خلاصه‌ای از قصه این فیلم‌ها را می‌نوشت و منتشر می‌کرد. افرادی مثل من که با زبان انگلیسی‌ کمتر آشنا بودند از طریق این خلاصه فیلم‌ها از داستان فیلم‌ها اطلاع پیدا می‌کردند. خلاصه‌فیلم‌هایی‌ که می‌نوشت فوق‌العاده قشنگ بود و خیلی‌ طرفدار داشت. اسم نجف دریابندری به عنوان نویسنده از همین جا سر زبان‌ها افتاد. به خاطر دارم که بچه‌های همسن و سال من شیفته شیوه نوشته‌های او بودند» سهراب دریابندری فرزند این مترجم ضمن تسلیت به همه دوستداران این نویسنده تقاضا کرد به منظور جلوگیری از واگیر و بیماری به منزل ایشان مراجعه نکنند"

تیزر موزیک ویدئوی جدید رضا بهرام؛ تصویری از بازیگر فیلم عاشقانه

 

مهران احمدی، بازیگر سینما و تلویزیون کشور، پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است:

"من صبر می کنم ،بازهم صبر می کنم.
ما صبر می کنیم، باز هم صبر می کنیم.
صبر پیشه ماست ،شغل ماست.سالهاست.
ما از اینجا هیچ کجا نمیرویم،همین جا میمانیم وصبر میکنیم.
من به تو فحاشی نمی کنم . فقط صبر میکنم.
شاید تو بر سر عقل بیایی ،بر سر دروغ نگفتن تهمت نزدن ،فحاشی نکردن ،انسان شدن .
هر چند بعید است از تو، که معلوم نشد بر من ،بر ما،که تو از زیر کدوم بته ببار امدی، که این مقدار بی مقدار شدی . تو چه زمان فرصت کردی این مقدار بد شوی ،کم شوی ،حیوان شوی.
انهم در سرزمینی به چنین طول وعرض جغرافیایی، انهم با چنین مردمی اریایی.
من صبر می کنم ،ما صبر می کنیم ،تا تو ادم شوی، انسان شوی .
هر چند بعید میدانیم
"

بسته هنرمندان

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
مهران احمدی به کی این قدر حرف زده . یه چیزی میخوام بگم کاش به گوش بازیگرا برسه این همه سال بازیگرا حرف زدن ما شنیدیم دم نزدیم یه بار به مجری جوون یه جمله گفته که نظر شخصی اش بوده چنان اینا تو بوغ و کرنا کردن انگار طرف صحبت اینا بودن. من نمیدونم شاید این طوری میگن تا ما بگیم آقا هرجا میخواین برین
Iran (Islamic Republic of)
م ص
۲۰:۰۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
با آرزوی مغفرت برای جناب دریابندری، یکی از ترجمه های زیبایشان ، که سالها پیش خوانده ام، رادراین روزها توصیه میکنم. " چنین کنند بزرگان .... " نگاه طنازانه ای است به تاریخ و زندگی بعض مشاهیر آن! یقینا شمارا خواهدخنداند و مفرح خواهد بود.
آخرین اخبار