رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی و گواهینامه های منقضی شده تا پایان ماه مبارک رمضان جریمه نخواهند شد.

تمدید فرصت دریافت معاینه فنی خودروها و گواهینامه های منقضی شده توسط پلیس راهوربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح، خودرو‌های فاقد معاینه فنی تا پایان ماه مبارک رمضان جریمه نخواهند شد.

او  افزود: این موضوع شامل گواهینامه‌های رانندگی منقضی اعتبار نیز می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: علیرغم این تدابیر که در راستای پیشگیری از تجمع افراد و شیوع ویروس کرونا اتخاذ شد، به هموطنان عزیز توصیه می‌شود به مرور و در فرصت موجود نسبت به مراجعه به مراکز معاینه فنی و دفاتر پلیس+۱۰ برای دریافت معاینه فنی و تمدید گواهینامه‌های رانندگی خودشان که منقضی اعتبار شده، اقدام کنند.

سرهنگ شیرمحمدی افزود: استعلام قضائی توقیف و رفع توقیف سیستمی خودرو‌ها نیاز به مراجعه مردم به اداره پلیس راهور نبوده و از طریق سامانه ارتباط الکترونیک قوه قضائیه با پلیس راهور صورت می‌گیرد.

او در خصوص تاریخ شروع آزمون‌های آئین نامه راهور اعلام کرد: بستر‌های اخذ آزمون بر اساس پروتکل‌های طرح فاصله گذاری هوشمند فراهم شده و به محض اعلام از مراکز ذیصلاح، بدوا اطلاع رسانی و بصورت برنامه ریزی شده اخذ آزمون‌ها شروع خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.