برگزاری تور‌های گردشگری در روز‌های ماه مبارک رمضان و تعطیلات نیمه خرداد از سوی برخی تور‌های طبیعت گردی آغاز شده که کلیه فعالیت این تور‌ها غیرقانونی است.

ممنوعیت برگزاری تور های طبیعت گردی در ماه رمضان و تعطیلات نیمه خردادبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،ارجند، مدیرکل میراث فر هنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: این روز‌ها تبلیغات تور طبیعت گردی در زنجان برای روز‌های ماه رمضان و تعطیلات نیمه خرداد بدون مجوز قانونی برگزار می شود که این امر خلاف موازین وضع شده می‌باشد.
 
ارجند افزود:این افراد بدون مجوز از آژانس و یا موسسه گردشگری اقدام به برگزاری تور می‌کنند که هیچ نظارتی توسط معاونت گردشگری اداره کل میراث فر هنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان بر نحوه عملکرد آن‌ها وجود ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد:برگزاری تور‌های طبیعت گردی توسط تورلیدران گردشگری و لیدر‌های محلی به هیچ عنوان مجاز نبوده و باید لغو شود و در صورت مشاهده بدون اغماض کارت تور لیدری آن‌ها لغو می­ شود.
 
او تصریح کرد :با توجه به عدم امکان پیش‌بینی دامنه تبعات وآثار شرایط موجود، لازم است تورلیدران از ایجاد هرگونه تعهد الزام‌آور برای سفر‌های طبیعت گردی در زنجان خودداری کرده و تمهیدات لازم را برای بازگرداندن وجوه گردشگران مدنظر قرار دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.