مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : کتابداران زحمتکش با شیوع ویروس کرونا نه تنها فعالیت‌های فرهنگی خود را تعطیل نکردند بلکه آن را هم بین همه اقشار مردم گسترش دادند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معصومه‌حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با تقدیر از همه کتابداران دلسوز، متعهد و پرتلاش در استان، گفت : این قشر زحمتکش با شیوع ویروس کرونا نه تنها فعالیت‌های فرهنگی خود را تعطیل نکردند بلکه آن را هم بین همه اقشار مردم گسترش دادند.

او با بیان اینکه بعد از مدارس، کتابخانه‌های عمومی هم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند، گفت : براساس بخشنامه نهاد کتابخانه‌های عمومی همه کتابخانه‌های استان از پنجم اسفند تاکنون تعطیل است.

او افزود: با وجود تعطیلی کتابخانه‌های عمومی که براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه اعلام شده و همچنان نیز ادامه دارد، اما فعالیت‌های کتابخوانی و کتابداران ما تعطیل نشده و اکتنون ما برنامه‌های کتابخوانی را از طریق فضای مجازی اجرا می‌کنیم.

او گفت: با توجه به شرایطی که به دلیل بروز و شیوع کرونا در کشور و استان رخ داده است، کتابخانه‌های عمومی به عنوان مراکز فرهنگی که نیازمند حضور و تجمع اعضا هستند، از پنجم اسفندماه سال گذشته به دستور ستاد ملی کرونا تعطیل شد و محیط ساختمان‌ها را، چون کتابخانه‌های عمومی مرکز تجمع هستند و مبادله کتاب می‌تواند در انتقال این ویروس موثر باشد، ضدعفونی کردیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.