نیرو‌های بسیج مردمی عراق حملات تروریست‌های داعش در استان‌های بابل، صلاح‌الدین و کربلا را دفع کردند و درباره حملات داعش برای رسیدن به اماکن مقدس در سامراء هشدار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه عراق، منابع عراقی اعلام کردند که نیرو‌های سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) یک حمله انتحاری عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه جرف الصخر در استان بابل را دفع کرده اند.

تروریست‌های داعش قصد انجام یک حمله انتحاری داشتند که قبل از رسیدن به منطقه مورد نظر با مقاومت نیرو‌های الحشد الشعبی مواجه شده‌اند و در جریان این درگیری یک نیروی نظامی عراق مجروح شده است.

شبکه المیادین نیز گزارش داد که در درگیری شدید نیرو‌های الحشد الشعبی با عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه العظیم در دیالی ۲ نیروی نظامی عراقی شهید و ۷ نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.


بیشتر بخوانید:


روز یک شنبه نیز منابع نزدیک به الحشد الشعبی عراق اعلام کردند که نیرو‌های آن‌ها شنبه شب مانع نفوذ یک گروه داعشی در صحرای النخیب شده و با تعقیب این عناصر آن‌ها را وادار به فرار کردند.

از سوی دیگر فرماندهی الحشد الشعبی عملیات سامراء درباره تلاش‌های گاه‌وبی‌گاه داعش برای رسیدن به اماکن مقدس در این منطقه هشدار داد و از نیرو‌های تحت فرمان خود خواست تا برای دفاع از حرم امامین عسکریین (علیهما السلام)، در آماده باش کامل به سر برند. برخی منابع نیز از درگیری نیرو‌های الحشد با عناصر داعش در منطقه مکیشیفیه در حومه سامراء خبر داده‌اند.

این در حالی است که پیش از این شبکه تلویزیونی المیادین شب گذشته اعلام کرد تیپ ۲۱ نیرو‌های الحشد الشعبی با حمله تروریست‌های داعش در العیث در شرق استان صلاح الدین مقابله کردند و در حمله توپخانه‌ای به مواضع آن‌ها در شرق تکریت (مرکز استان صلاح الدین)، ۴ نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار