رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۴۶ مبتلا به کرونا در هرمزگان طی یک روز اخیر شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۴۶ مبتلا به کرونا در هرمزگان طی یک روز اخیر شناسایی شد.

او افزود:با  ابتلای ۴۶ نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان در استان به ۹۶۳ نفر افزایش یافت که همه موارد جدید کرونا، در بندرعباس ثبت شده است و از این شمار ۴ مورد علامت دار هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون شش هزار و ۷۶۲ مورد تست کرونا گرفته شده است.

فرشیدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک خانم ۶۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخت و شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به ۲۹ نفر رسید.

او گفت: شمار بیمارانی که از ابتدای همه گیری کرونا در استان بستری شدند ۲ هزار و ۴۵۶ نفر بود که تاکنون ۲ هزار و ۱۸۱ نفر مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:افرادی که بیماری زمینه‌ای قلبی، ریوی، دیابت، فشار خون بالا و افراد مسن دارند از حضور در مکان‌های شلوغ پرهیز کنند.

فرشیدی افزود: با شروع گرما از سرایت کرونا در استان به ویژه در مرکز استان کاسته نشده است، در نیمه دوم همه گیری کرونا آمار و ارقام مبتلایان به کرونا در استان بیشتر شده است.

او گفت: شهر‌های کم خطر و سفید در استان به معنای نداشتن بیماری کرونا نیست و در این شهر‌ها تراکم بیماری کمتر است که با ید دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.


انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.