۷۰ بیمار جدید مشکوک به کرونا ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۷۰ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ از ظهر دیروز شنبه ۱۳ اردیبهشت تا امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

او با بیان اینکه ۸۲ بیمار کرونایی نیز در این مدت بهبود یافتند و از بیمارستان‌های مازندران مرخص شدند، افزود: هم اکنون ۳۳۷ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.

موسوی گفت: واحد‌های صنفی و تجاری با شرط رعایت اصول بهداشتی بازگشایی شده‌اند و گشت‌های ویژه اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان به صورت شبانه روزی فعالیت این قشر را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده هر گونه بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، با اصناف متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

او افزود: هرگونه بی احتیاطی در تجمعات و کوتاهی در رعایت مسائل بهداشت فردی منجر به بروز پیک مجدد بیماری کرونا خواهد شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم خواست ضمن رعایت مسائل بهداشتی از رفت و آمد‌های غیرضروری در شهر و حتی بین دوستان و آشنایان خودداری کنند.

انتهای پیام / س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.