معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران گفت: در حال حاضر جذب نیروی شرکتی در قسمت موتورلانس اورژانس تهران انجام می شود.

سید رضا معتمدی معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کاهش میزان تماس‌های مردم با اورژانس ۱۱۵، اظهار کرد: خوشبختانه با ارتقای آگاهی مردم و افزایش اطلاع رسانی از سوی سازمان صدا و سیما میزان تماس‌های مردم استان تهران از ۴۷ هزار تماس در روز به حدود ۱۵ هزار تماس درباره اطلاع از عوارض و شرایط بیماری کرونا رسیده  است.

او ادامه داد: در حال حاضر ۲۵ دستگاه آمبولانس جهت انتقال بیماران کرونایی از منزل به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران مشخص شده است.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه کمبود تجهیزات حفاظتی ویژه پرسنل اورژانس در تهران وجود ندارد و  تمامی تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ جهت انتقال بیمار کرونایی به وسایل حفاظتی مجهز هستند.

معتمدی بیان کرد: اگر وضعیت جسمانی بیمار کرونایی بد باشد در ابتدا موتورلانس در کم‌ترین زمان به محل اعزام می‌شود و پس از انجام معاینه  اولیه در صورت نیاز درخواست آمبولانس  توسط  تکنسین فوریت‌های پزشکی برای انتقال بیمار به مراکز درمانی انجام  می شود.


بیشتر بخوانید: کاهش بستری در بیمارستان‌ها به معنی کنترل کرونا نیست


او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۵۰ دستگاه آمبولانس و ۲۰۰ موتورلانس در تهران فعالیت دارند، یاد آوری کرد: جذب نیروی شرکتی در قسمت موتورلانس اورژانس تهران انجام می شود. باید سه سال از تاریخ صدور گواهینامه موتور تکنسین های جذب شده گذشته باشد تا بتوانند به عنوان پرسنل موتور لانس اورژانس  فعالیت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار