ویژه برنامه بزرگداشت درگذشتگان از بیماری کرونا، همزمان با شب وفات حضرت خدیجه (س) از شبکه‌ استانی صداوسیما مرکز همدان پخش می‌شود.

پخش برنامه بزرگداشت درگذشتگان از بیماری کرونا در صدا وسیمای همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دهقان نیری، مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان گفت: ویژه برنامه بزرگداشت درگذشتگان از بیماری کرونا با هدف تسلی خاطر بازماندگان و همدردی با آنان، همزمان با شب وفات حضرت خدیجه (س) از شبکه‌های استانی صداوسیما مرکز همدان پخش می‌شود.

او افزود: این برنامه از ساعت ۱۵ تا  ۱۷ روز دوشنبه و همزمان دهم ماه مبارک رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) همسر گرامی پیامبر مکرم اسلام (ص) برگزار می‌شود.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز همدان بیان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تعداد زیادی از هم وطنانمان جان خود را از دست داده‌اند و با توجه به شرایط موجود، امکان برگزاری مراسم سوگواری برای آن‌ها وجود نداشته که این مسئله بر داغ بازماندگان افزوده است.

دهقان نیری ادامه داد: این خانواده‌ها به دلیل لزوم قطع زنجیره انتقال به دیگران، مجبور هستند هیچ مراسمی برای عزیزان از دست رفته برگزار نکنند در حالیکه دلداری و حضور اقوام و آشنایان است که غم از دست رفتن عزیزی را التیام می‌بخشد.

هم اکنون بیش از ۸۰ نفر در استان همدان بر اثر کرونا فوت کرده‌اند و  هیچ مراسمی هم برای آن‌ها برگزار نشده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.