مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سه نفره  سرقت قطعات خودرو 

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در سطح شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ این شهرستان با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان شدند.

سرهنگ خادمی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان که اخیراً یکی از آنان به تازگی از زندان آزاد شده بود دستگیر شدند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان قائم شهر و یکی از شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کلاردشت به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به این که متهمان به ۸ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: در این طرح از ۲۰ واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که به ۱۵ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۲ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمپ شدند.

او از توقیف ۳۰ خودرو و ۱۲ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح نیز خبر داد و افزود: دستگیری ۲۰ نفر از متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی نیز از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ عزیزی از دستگیری ۳ معتاد متجاهر و ۲ نفر خورده فروش مواد افیونی در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف کردند.

دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و مغازه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های همه جانبه و انجام اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، ۵ سارق حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی کردند.

سرهنگ حسن زاده، گفت:پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان که دارای سباقه سرقت در این شهرستان نیز بودند دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و با هدف مقابله با سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.