رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان،با بیان اینکه ۳۰۶ نفر تا امروز به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت:در۲۴ ساعت گذشته چهار مورد جدید مثبت قطعی در حوزه این دانشکده به ثبت رسیده است.

او با بیان اینکه از چهار مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا دو مورد در آبادان و دو مورد مربوط به خرمشهر است افزود: تاکنون در آبادان ۱۲۲ خرمشهر ۱۵۶ و شادگان ۲۸ مبتلا وجود داشته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان ادامه داد: در روز گذشته یک نفر دیگر جان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست داد گفت: آمار قربانیان این بیماری، به ۲۳  نفر افزایش یافت که طبق آن، ۶ نفر در آبادان، ۱۵ نفر خرمشهر و دو نفر از شادگان بوده است.

سلمان زاد  با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵۶ نفر از موارد مثبت قطعی ما با کسب بهبودی بیمارستان را ترک کردند، یادآور شد: در حال حاضر ۲۷ مبتلای قطعی در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان بستری و تحت مراقبت هستند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.