مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب رتبه ششم کشوری در ساماندهی و مدیریت بهینه منابع انسانی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه ویدئوکنفرانس شورای معاونین اداره کل با روسا و مدیران نواحی و مناطق استان از عملکرد خوب حوزه منابع انسانی استان در خصوص بکارگیری و ساماندهی نیرو‌های آموزشی تقدیر کرد و گفت: در این راستا برنامه ریزی‌های منظم و هدفمند مناطق برای مهرماه سال ۹۹ مورد تاکید است.

او افزود: با توجه به بازنشسته شدن تعدادی از همکاران در آغاز سال تحصیلی جاری تلاش بر این است که از ظرفیت این همکاران در واحد‌های آموزشی استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن سپاس از تلاش جامعه فرهنگیان استان به جهت استمرار آموزش در زمان تعطیلی مدارس به علت بیماری کرونا از ویدئو کنفرانس معلمان منتخب با رئیس جمهور در روز شانزدهم اردیبهشت و نشست صمیمی استاندار با ۳۳ نفر از معلمان منتخب و توانمند استان در روز هفدهم اردیبهشت خبر داد.

ناصری فعالیت همکاران و دانش آموزان استان در شبکه شاد را مثبت و رو به رشد دانست و تصریح کرد: افزایش ضریب حضور دانش آموزان در شبکه اجتماعی دانش آموزان مورد تاکید وزارت است و فرآیند آموزش دانش آموزان در این سامانه بایستی توسط کارشناسان نواحی و مناطق مورد پایش مستمر قرار گیرد تا نقاط قوت و ضعف، شناسایی و نسبت به رفع اشکالات احتمالی یا تقویت این شبکه تعاملی نهایت تلاش بکار گرفته شود.

او همچنین بر اطلاع رسانی و تسریع ثبت نام کتب درسی دانش آموزان در سال آتی تاکید کرد و گفت: ثبت نام و سفارش الکترونیکی بسته‌های آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۲۴ فرودین ماه آغاز شده است و دانش آموزان و مدیران مدارس می‌توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.