نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها انتقاد کرد و خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی شد.

انتقاد از افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها/ دستگاه‌های نظارتی ورود کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آخرین جلسه مجلس دهم ۳۰ اردیبهشت است؛ نه ۲۳ اردیبهشت که در برخی خبرگزاری‌ها اعلام شده است.

او با اشاره به تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران توسط سازمان ملل افزود: این اقدام عواقب ناخوشایندی برای آمریکا و قدرت‌های اروپایی خواهد داشت؛ باید احتیاط کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزارت امور خارجه خواست که به صورت جدی ماجرای ادامه بازداشت «سیروس عسگری» در زندان‌های آمریکا را پیگیری کند و در راستای آزادی وی اقدام نماید.

کواکبیان همچنین در تذکری به صدا و سیما، گفت: صدا و سیما نباید هر حرفی را به عنوان مداحی از تلویزیون پخش کند؛ اینکه امام حسین (ع) قماربازی می‌کرده و امثال این مزخرفات نباید پخش شود بلکه باید دستگاه نظارتی برای مداحان ایجاد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید بر قیمت‌ها نظارت داشته باشند، تصریح کرد: متأسفانه قیمت‌ها به شکل سرسام‌آور در حال افزایش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۰:۵۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب نمایند دستگاه های نظارتی و دولت دارن نظارت میکنند
آخرین اخبار