با رسیدن فصل گرما استفاده از سیستم سرمایش ساختمان و خرید لوازم سرمایشی از جمله کولر گازی دوباره بیشتر می شود.

 امیر آهویی یکی از فروشنده‌های لوازم سرمایشی در مشهد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: یکی از مهم‌ترین نکته‌های خرید وسائل سرمایشی از جمله کولز گازی یا آبی این است که کولر باید متناسب با فضای مورد نظر ما باشد تا سرمای مورد نظر را به خوبی تامین کند.

او افزود: کولرهای گازی خانگی در سه مدل اسپیلت، ایستاده و پنجره ای عرضه می شود که این روزها گرایش خریداران بیشتر به سمت کولرهای اسپیلت است.

این فروشنده لوازم سرمایشی ادامه داد:هنگام خرید اسپیلیت علاوه بر ظرفیت سرمایش کولر باید به نکات دیگری نیز توجه کرد به طور مثال اگر یک اتاق آفتابگیر باشد مخصوصا اتاق هایی که رو به ضلع غربی است و آفتاب غروب تابستان در آن می تابد احتیاج به کولرهایی با ظرفیت سرمایش بیشتر دارد.

آهویی بیان کرد:همچنین موقع خرید کولر گازی جمعیت خانواده و میزان رفت و آمد به منزل خود را نیز در نظر بگیرید یا اینکه اندازه ارتفاع اتاق های منزل شما نیز در خرید این وسیله سرمایشی موثر است.

 
او تصریح کرد:همچنین داشتن اینورتر در کولر گازی یک مزیت است با اینکه مجبور خواهید شد هزینه بیشتری برای خرید آن صرف کنید زیرا این کولرها برق کمتری مصرف می کنند و کم صداتر نیز است.
 
این فروشنده لوازم سرمایشی تاکید کرد:در منطقه آب و هوایی مشهد کولر آبی به صرف‌تر است. از لحاظ ظرفیت سرمایش ۲۴ هزار کولر گازی برای فضای ۶۵ متر مربع مناسب است.


انتهای پیام//ا. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.