عباس بابایی گفت: جشنواره مجازی با قرآن بمانیم در راستای ترویج آموزه‌های قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس بابایی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: جشنواره مجازی با قرآن بمانیم در سه بخش قرائت روزانه قرآن کریم به نیت سلامتی حضرت، ولی عصر (عج) ویژه تمام سنین، مسابقه ترتیل قرآن کریم از فراز‌های منتخب ویژه کودکان و نوجوانان و جرعه‌ای از معارف بهار دل‌ها ویژه تمام سنین در نظر گرفته شده است.

او افزود: در بخش مسابقه ترتیل خوانی، کودکان و نوجوانان زیر ۱۴ سال جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند با مشاهده فراز‌های منتخب شده و مراجعه به کانال farhang_sem @ فایل ویدوئی قرائت خود را به آیدی bapuran_bemanim@ ارسال کنند.

بابایی در ادامه گفت: همچنین در این بخش از جشنواره هر هفته یک مسابقه با توجه به فراز‌های منتخب برگزار می‌شود که کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در هر هفته فرصت دارند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه فایل ویدئویی خود را به آیدی ذکر شده ارسال نمایند و در روز جمعه هر هفته از ماه مبارک رمضان منتخبین به قید قرعه اعلام می‌شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه در بخش جرعه‌ای از معارف که در هر هفته از ماه مبارک رمضان یک مسابقه برای تمام سنین اجرا می‌شود گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بخش می‌توانند با مشاهده محتوای ویدئویی در قالب درس‌هایی از قرآن توسط اساتید حوزه معارف قران در کانال farhang_sem@ پاسخ صحیح را به صورت یک عدد سه رقمی به آیدی bapuran_bemanim@ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه هر هفته از ماه مبارک رمضان ارسال نمایند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار