مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت:یکی از شاخصه‌های اصلی جوامع توسعه یافته دارا بودن سیستم‌های شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از بخش‌های مختلف تصفیه خانه فاضلاب شهر سرابله بازدید و از نزدیک در جریان نحوه اجرای این پروژه قرار گرفت.

تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در حاشیه بازدید از تصفیه خانه فاضلاب گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی جوامع توسعه یافته دارا بودن سیستم‌های شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب است، و استفاده از شبکه‌های مدرن جمع آوری فاضلاب موجب ارتقای سطح بهداشت در جامعه و کاهش بیماری‌های ناشی از آلودگی‌های آب می‌شود.

محمدی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب ابفای استان نیز در این بازدید با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای پروژه جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب و همچنین تشریح مشکلات این پروژه اظهار کرد: اهتمام جدی شرکت آبفای ایلام تکمیل شبکه و اتصال تمام نقاط شهر به شبکه فاضلاب است و در این راستا در سال گذشته بیش از ۱۵۰۰ شبکه فاضلاب اجرا و عملیات نصب انشعابات فاضلاب بلافاصله پس از اتمام لوله گذاری شروع شده است.

او ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب شهر سرابله با ظرفیت حدود ۱۰۰۰۰ متر مکعب بر شبانه روز و با فرایند لجن فعال با هوادهی گسترده طراحی شده است. این پروژه بر اساس افق ۱۴۱۰ و برای جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.