وزیر مسکن انگلیس اعلام کرد که ۴ هزار و ۸۰۶ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد قربانیان این ویروس کشنده در انگلیس نیز از ۲۸ هزار نفر عبور کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رابرت یِنریک، وزیر مسکن انگلیس در نشست خبری درباره کرونا در دفتر نخست‌وزیری این کشور اعلام کرد که طی شبانه‌روز گذشته ۴ هزار و ۸۰۶ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

این در حالی است که با نزدیک شدن شمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا به ۱۴۰ هزار نفر، تعداد قربانیان این ویروس کشنده در انگلیس نیز از ۲۸ هزار نفر عبور کرد.

وزیر مسکن انگلیس همچنین افزود که در همین بازه زمانی، ۶۲۱ نفر دیگر بر اثر آلوده شدن به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.


بیشتر بخوانید: ادامه محدودیت‌های کرونایی در فرانسه تا ۲ ماه دیگر

قربانیان کرونا در میان رنگین‌پوستان انگلیس بیش از دو برابر سفیدپوستان است


شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس به ۱۸۲ هزار و ۲۶۰ نفر و تعداد جان باختگان نیز به ۲۸ هزار و ۱۳۱ نفر افزایش یافت.

این در حالی است که تعداد کل قربانیان این بیماری در ایتالیا، که زمانی کانون شیوع ویروس کرونا در اروپا بود، با اضافه شدن ۴۷۴ نفر دیگر به ۲۸ هزار و ۷۱۰ نفر رسیده است.

به نوشته رویترز، آژانس حفاظت مدنی ایتالیا شامگاه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که از روز گذشته تا کنون آزمایش کرونای ۱۹۰۰ نفر دیگر به این بیماری مثبت اعلام شده و تعداد کل مبتلایان به ۲۰۹ هزار و ۳۲۸ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار