مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی از اجرای دو طرح ضیافت همدلی و ضیافت الهی برای پر بار کردن سفره مادی و معنوی روزه داران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام حسینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در نشست خبری این مجموعه با اشاره به اجرای دو طرح ضیافت همدلی و ضیافت الهی برای پر بار کردن سفره مادی و معنوی روزه داران گفت:بر اساس برنامه‌های تدارک دیده شده برای رزمایش ضیافت همدلی ده هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین و موسسات خیریه تا به امروز میان نیازمندان استان توزیع شده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در طرح ضیافت الهی نیز سفره معنوی با مشارکت دستگاه‌های ذیربط در سر سفره مردم مومن هستیم که شامل پخش اذان و ادعیه از ماذنه مساجد و امامزادگان، برگزاری جلسات تفسیر قرآن بدون حضور مردم از جوار امامزادگان به صورت برنامه‌های تولیدی و زنده جهت پخش در فضای مجازی و همچنین پخش برنامه‌های قرآنی و دینی از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی است.

او گفت: برای ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و وفات حضرت ام المومنین، مادر امت اسلام حضرت خدیجه کبری (س)، شب‌های قدر و اجرای برنامه‌های دعاخوانی و مناجات نیز با صدا و سیمای مرکز استان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا سفره معنوی مومنان در این ایام پر بارتر باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.