رئیس اداره تعاون روستایی خرمشهر گفت: ۱۰۰۰ تن گندم از کشاورزان خرمشهری توسط تعاون روستایی این شهرستان خریداری شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،عباس دریساوی اصل رئیس اداره تعاون روستایی خرمشهر گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون بیش از ۴۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری و مبالغ ۹۵ درصد این رقم به کشاورزان پرداخت شده است

او افزود: این در حالی است که در سال گذشته و تا پایان خرید زمان کلزا ۴۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده بود اما امسال روند خرید کلزا کماکان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا ۷۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شود.

رئیس اداره تعاون روستایی خرمشهر در ادامه گفت: تعاون روستایی خرمشهر در سال گذشته موفق به خرید ۱۳ هزار تن گندم از کشاورزان شده بود که امسال پیش‌بینی‌ها خریدی معادل بیش از ۲۰ هزار تن است و تاکنون ۱۰۰۰ تن خریداری شده است.

دریساوی اصل با اشاره به اینکه یک مرکز خرید گندم در کفیشه و یک مرکز خرید کلزا در عباره مشغول خرید محصول کشاورزان هستند، افزود: تعاون روستایی خرمشهر تا آخرین دانه گندم و کلزا آمادگی خرید این محصولات را از کشاورزان دارد.

او در پایان گفت: با توجه به ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از شیوع آن، ضدعفونی کردن و گندزدایی انبارها و محوطه‌های خرید و اتاق‌های مرکز اقدامات مورد نظر انجام گرفته است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.