استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هماهنگی، قانون مداری و انسجام از مهم‌ترین عوامل در به نتیجه رسیدن پیگیری مشکلات مردمی از سوی شورا‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان اظهار داشت: عده‌ای در صدد هستند با اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها به اهداف خود برسند، نباید اجازه دهیم این اختلاف افکنی‌ها موجب تنش و دلسردی در بین مردم و مسئولان برای ادامه راه شود.

او با تأکید بر اینکه شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها باید در حیطه وظایف خود مشکلات مردم را پیگیری کنند افزود: گاهی مردم انتظاراتی از اعضای شورا‌های شهر‌ها و روستا دارند که این انتظارات در حیطه وظایف شورا‌ها نیست، بنابراین باید تلاش شود مردم انتظارات خود را با وظایف شورا‌ها تنظیم کنند.

عباسی با تأکید بر اینکه انتظارات شورا‌ها از حاکمیت و انتظارات مردم از شورا‌ها باید در چارچوب‌های قانونی باشد اضافه کرد: دولتمردان نیز باید وظایف شورا‌ها را بدانند تا بتوانند پیگیری‌های اعضای شورا‌های شهر و روستا‌ها را در چارچوب به سرانجام برسانند.

او گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها باید سلسله مراتب اداری را در پیگیری مطالبات و مشکلات رعایت کنند، این مسئله موجب می‌شود که مشکلات از راه قانونی حل و فصل شود چرا که پیگیری‌های جسته گریخته به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

عباسی، هماهنگی، قانون مداری و انسجام را از مهم‌ترین عوامل در به نتیجه رسیدن پیگیری مشکلات مردمی توسط شورا‌ها بیان و اضافه کرد: همه باید به قانون تمکین کنیم و در مقابل بی قانونی بایستیم، وحدت در بین مردم و مسئولان موجب می‌شود نتیجه در کار‌ها به طور ملموس مشاهده شود.

او در پایان در خصوص اجرای سد و تونل بهشت‌آباد افزود: تا زمانی که مشکل زیست محیطی و اجتماعی سد و تونل بهشت‌آباد حل نشود، اجرای این پروژه غیرقانونی است و مراتب اعتراض مردم چهارمحال و بختیاری از طریق مکاتبات به رئیس جمهور و وزارت نیرو ارسال شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.