اخبار حوادث ۱۳ اردیبهشت ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مهم‌ترین خبرهای حوادث امروز (۱۳ اردیبهشت ۹۹) را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف خودروی میلیاردی در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودروی بی ام و (BMW) به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار خلیل واعظی گفت: به دنبال کسب اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی، از نگهداری یک دستگاه خودروی بی ام و قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی در شهر بوشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، وارد این منزل شدند که پس از انجام استعلام پلاک و مشخصات خودرو، مشخص شد این خودرو قاچاق است و به صورت غیرقانونی در آن محل نگهداری می‌شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: بنا بر نظر کارشناسان ارزش این خودرو به ۲۰ میلیارد ریال می‌رسد.

واعظی بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

توقیف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در تنگستان

سه دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق در تنگستان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، در سه مرحله ماموران انتظامی در جاده این شهرستان با کنترل تردد خودرو‌های عبوری، موفق شدند سه دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

سرهنگ حسین خواجه افزود: کالا‌های قاچاق کشف شده شامل، ۱۹۳ دستگاه لوازم برقی شامل، چرخ گوشت، همزن برقی، اتو، اسنک ساز، قهوه ساز و ۵۰۰ کیلو گرم گردو است به ارزش یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال.

او بیان کرد: در این زمینه سه دستگاه خودرو سواری توقیف شد و سه متهم نیز دستگیر شدند.

 توقیف پنج میلیارد ریال لوازم خانگی و پوشاک قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۹ دستگاه خودرو سواری حامل پنج میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان دیلم کشف شد.

 سردار خلیل واعظی افزود: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، پنجشنبه گذشته، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم، در مسیر‌های فرعی محل عبور خودرو‌های سواری حامل کالای قاچاق (شوتی) مستقر شدند و برای کنترل و جلوگیری از تردد خودرو‌ها، همه راه‌های فرعی را بستند و تعدادی خودرو را متوقف کردند.

او ادامه داد: یک دستگاه وانت پراید حامل کالای قاچاق، بدون توجه به ایست پلیس با سرعت بالا با یکی از ماموران برخورد کرد و باعث مصدومیت او شد که با آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: ماموران انتظامی با اقدام به موقع، این خودرو به همراه هشت دستگاه خودروی دیگر را توقیف کردند که  در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق کشف شد.

واعظی واعظی با بیان اینکه محموله‌های کشف شده طبق نظر کارشناسان مربوط پنج میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در همین زمینه ۹ متهم دستگیر شدند.

دستگیری سارقانی که طلای دوستشان را دزدیدند

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری سه سارق منزل و کشف سرقت طلا به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی  افزود: شخصی در خصوص سرقت طلا از منزلش به پلیس مراجعه کرد و ماموران انتظامی به سه نفر که از دوستان مالباخته بودند و در منزل او مهمان بودند، مظنون شدند و آن‌ها را دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب این سرقت اعتراف کردندو طلای مالباخته که در خودروی آن‌ها جاساز شده بود کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی گناوه  ارزش طلای کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهمان پس از دستگیری تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.