نخست‌وزیر عراق در واکنش به حمله تروریستی اخیر، از پیگرد قرار دادن عوامل آن از سوی دستگاه‌های امنیتی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری عین العراق، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در واکنش به حمله تروریستی اخیر به استان صلاح الدین عراق که در پی آن شماری از نیروهای بسیج مردمی این کشور به شهادت رسیدند، گفت دستگاه های امنیتی به پیگرد قرار دادن تروریست ها تا زمان پاکسازی این خاک از وجود آنها ادامه خواهند داد.
مصطفی الکاظمی در حساب توییتری خود نوشت: همه ما با فداکاری های قهرمانان مان در الحشد الشعبی که از سوی گروه تروریستی داعش هدف قرار داده شدند، آشنا هستیم.

وی در ادامه افزود: ما به ملت مان و خانواده های شهدا تسلیت عرض کرده و انتقام خون آنها را خواهیم گرفت و سوگند یاد می کنیم که خون آنها به هدر نخواهد رفت.

وی در پایان بار دیگر تأکید کرد دستگاه های امنیتی تروریست ها را در این کشور مورد پیگرد قرار خواهند داد تا جایی که خاک عراق از وجود آنها پاک شود.

همچنین پیشتر مصطفی الکاظمی، مامور تشکیل کابینه عراق در نامه‌ای به فراکسیون‌های پارلمان به حمله بامداد امروز تروریست‌های داعش به صلاح الدین واکنش نشان داد.

وی در این نامه گفت: با نهایت تاسف و افتخار خبر شهادت شماری از قهرمانان الحشد الشعبی را که در حال دفاع از وطنشان در برابر تروریست‌های داعش در مناطق «مکیشیفه و بلد» در شمال بغداد بودند، دریافت کردیم. تعهد می‌دهیم که عناصر تروریست‌ها را به هر جا که فرار کردند پیگرد کنیم

تروریست‌های داعش بامداد امروز (شنبه) به مناطق اطراف شمال سامرا هجوم برده و نیرو‌های عراقی را هدف قرار دادند که به شهادت حدود ۴۱ نفر از نیرو‌های نظامی، الحشد الشعبی و الحشد العشائری منجر شد. در پی این حمله الحشد الشعبی اعلام کرد حمله به استان صلاح الدین با هدف تسلط بر بخش های زیادی از این استان صورت گرفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار