سازمان لیگ فوتسال تصمیم دارد فینال لیگ برتر را در تیر یا مرداد برگزار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه فیفا تصمیم گرفته مسابقات جام جهانی فوتسال را به تعویق بیندازد و به دنبال آن هم به احتمال بسیار زیاد رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم به عقب خواهد افتاد و شنیده می‌شود که قرار است مسابقات قهرمانی آسیا در اواخر تابستان برگزار شود. اگر مسابقات جام ملت‌های آسیا در مرداد لغو شود سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم خواهد گرفت که فینال سال گذشته را در تیر یا مرداد ماه برگزار کند تا هر چه زودتر تکلیف قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر مشخص شود.

در همین رابطه یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به آن که فیفا تصمیم گرفته مسابقات جام جهانی فوتسال را برای یک سال به تعویق بیندازد این احتمال وجود دارد که به دنبال آن هم مسابقات جام ملت‌ها برای چند ماهی به عقب افتاده تا تیم‌ها بتوانند خود را برای حضور در این مسابقات به خوبی آماده کنند. اگر قرار باشد مسابقات جام ملت‌ها به عقب بیفتد به احتمال بسیار زیاد سازمان لیگ برتر فوتسال مسابقه فینال را در تیر یا مرداد ماه برگزار خواهد کرد، زیرا طبق قوانین فیفا نمی‌توان مسابقه فینال فصل گذشته را ۱۰ روز قبل از آغاز فصل جدید برگزار کرد. ابتدا باید تکلیف تیم قهرمان فصل گذشته مشخص شود تا بعد از آن بازی‌های فصل بعد را آغاز کنند.

همچنین اعضای فوتسال قرار است فردا یکشنبه ساعت ۱۱ در ساختمان فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را تشکیل دهند. در این جلسه اعضای کمیته فوتسال، کمیته فنی، هیئت رئیسه سازمان لیگ و کادر فنی تیم ملی به دعوت مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در این جلسه حضور پیدا خواهند کرد. در این جلسه قرار است درباره برنامه‌های تیم ملی و بازی‌های تداکاتی ملی پوشان قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا تصمیم گیری شود. همچنین قرار است در این جلسه درباره زمان فینال لیگ برتر فوتسال بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان هم تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار