الحشد الشعبی اعلام کرد حمله صورت گرفته به استان صلاح‌الدین، با هدف در کنترل گرفتن بخش‌های زیادی از این استان صورت گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، الحشد الشعبی (سازمان نیرو‌های بسیج مردمی عراق) اعلام کرد حمله به استان صلاح الدین با هدف تسلط بر بخش‌های زیادی از این استان صورت گرفت.

«مهند العقابی» مدیر رسانه‌ای سازمان الحشد الشعبی امروز شنبه اعلام کرد نیرو‌های الحشد الشعبی در به پایان رساندن طرح تسلط مجدد تروریست‌ها بر شهر‌های عراق موفق عمل کرده اند و حمله به استان صلاح الدین، با هدف تسلط بر بخش‌های زیادی از این استان صورت گرفت.

مهند العقابی با انتشار مطلبی در صفحه فیسبوک خود نوشت: حمله بزرگی که نیرو‌های تروریستی به گروه الحشد الشعبی وارد آوردند، پس از آنکه قصد داشتند بر بخش‌های زیادی از این استان مسلط شوند، به پایان رسید و با شکست مواجه شد.

مدیر رسانه‌ای سازمان الحشد الشعبی همچنین تصریح کرد: در صورتی که این حمله به پیروزی می‌رسید، سرآغازی برای بازگشت تروریسم به شهر‌های عراق می‌شد؛ همچنانکه در این حملات ۱۱ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند.

گفتنی است در پی حمله داعش به استان صلاح الدین عراق، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور گفت حمله تروریست‌ها به صلاح‌الدین تلاشی برای سوء استفاده از شرایط سیاسی موجود بوده است و دولت هرچه سریعتر باید تشکیل شود.

وی در نامه‌ای به فراکسیون‌های پارلمان عراق تصریح کرد: با نهایت تاسف و افتخار خبر شهادت شماری از قهرمانان الحشد الشعبی را که در حال دفاع از وطنشان در برابر تروریست‌های داعش در مناطق «مکیشیفه و بلد» در شمال بغداد بودند، دریافت کردیم. تعهد می‌دهیم که عناصر تروریست‌ها را به هر جا که فرار کردند پیگرد کنیم و سرانجام آن‌ها به دست فرزندان عراق، قهرمانان نیرو‌های مسلح و الحشد الشعبی شجاع نزدیک است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار