پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است، در این شرایط بازیکنان و کادر فنی این تیم باید به احمد سعادتمند کمک کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: من خیلی اهل فضای مجازی نیستم. چرا که بخشی از این فضا، در دنیای واقعی وجود ندارد. الان هم که به باشگاه آمدم، خیلی خبر‌های خوبی به گوشم نرسید. افراد باشگاه هنوز با هم اوکی نیستند. نمی‌دانیم در باشگاه پولی وجود دارد یا خیر. برخی افراد پولدار به باشگاه استقلال آمدند و بعد از آن، از باشگاه مدعی شدند. ام نمی‌خواهم وارد این داستان شوم.

سعادتمند از فضای به وجود آمده ناراحت است

او افزود: چند روز پیش جلسه‌ای را با سعادتمند برگزار کردم. او در حوزه ورزش سابقه مدیریت دارد و حالا برای ایجاد ساختاری جدید آمده است. البته او از فضای به وجود آمده در فضای مجازی خیلی ناراحت بود. وقتی سرمربی استقلال هنوز رفتاری دارد که تصور  می‌شود دشمنی بین او و مدیریت وجود دارد، خوب نیست.


بیشتر بخوانید: خلیل زاده: حضور من در هیئت مدیره استقلال قطعی است


از مجیدی می‌خواهم به مدیریت باشگاه کمک کند

رجبی افزود: واقعا از فرهاد مجیدی می‌خواهم در این شرایط بحرانی کمک کند. این عملکرد نمی‌تواند برای مجیدی خوب باشد. در هیئت مدیره، حجت نظری از اعضای شورای شهر و یک فرد استقلالی است، خلیل‌زاده را به‌عنوان یک فرد اقتصادی میبینم و خیلی روی او شناخت ندارم. منزوی هم در جلسه امروز حاصر نشده است. امیدوارم آقایان به سعادتمند کمک کنند. به خاطر هوادارن از آن‌ها می‌خواهم به مدیریت کمک کنند تا بتواند کارش را به خوبی انجام بدهد.

از وزیر مرزش می‌خواهم با کمک کردن به استقلال، شایعه پرسپولیسی بودنش را از بین ببرد

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: حرف‌های خوبی پشت وزیر نمی‌زنند و او را به پرسپولیسی بودن متهم می‌کنند. من از ایشان هم می‌خواهم با کمک کردن به استقلال این شایعه را از بین ببرند. می‌دانم که ایشان ٢ تیم را مثل هم می‌بینند، اما خواهش می‌کنم سعادتمند را حمایت کنند و اجازه بدهند تا او بتواند نیرو‌های خودش را برای خدمت به استقلال بیاورد.


بیشتر بخوانید: کمک میلیاردی استقلالی‌ها به پرسپولیس تکذیب شد


دولت یک بار برای همیشه، بدهی‌های استقلال را به صورت کامل پرداخت کند

رجبی درخصوص مشکلات استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر پول حرف اول را می‌زند. می‌دانم که موسوی (عضو سابق باشگاه استقلال) به دنبال ربا نیست. او به باشگاه کمک کرده و باید پول او را برگردانند. اگر می‌خواهیم شان باشگاه استقلال حفظ شود، که برای دولت هم کاری ندارد، پرداخت بدهی‌های گذشته از سوی دولت است. سپس مدیرعامل جدید بگذارند و به او بگویند حالا برو کار کن.

هیچ وقت درباره مشکلات مالی اعتراض نمی‌کردیم

وی افزود: هرکسی با این حجم از بدهی‌ها در مدیریت استقلال حاضر می‌شود، توانی برایش باقی نمی‌ماند. از وزیر ورزش می‌خواهم اگر ممکن است، این کار را انجام بدهد. زمانی که من در باشگاه استقلال بودم، عزت نفس بالایی داشتیم. زمانی هم که بازیکن استقلال بودم، حتی اگر شب را گرسنه روی بالشت می‌گذاشتم، زبان به اعتراض باز نمی‌کردیم. از زمانی که انقلاب شد، اصلا پولی از استقلال نگرفتم. البته منتی هم نگذاشتم.


بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها شارژ مالی شدند


بازیکنان و کادر فنی یک مقدار صبر داشته باشند

او بیان کرد: افرادی که صدای من را می‌شنوند، چه بازیکن و چه کادر فنی، استقلال به من هویت داد. من بازیکن بانک ملی بودم و ممکن بود همان بازیکن بمانم. استقلال به من وجاهت داد. به‌هیچ‌وجه در تیم‌های دیگر، این چنین محبوب و بزرگ نمی‌شدم. به خاطر این وجاهت، باید یک جا‌هایی کمتر مصاحبه کنم و کمتر حاشیه‌سازی کنم. امیدوارم سعادتمند به بهترین شکل کارش را انجام دهد. بازیکنان و کادر فنی بدانند که به پولشان می‌رسند و یک مقدار باید صبر داشته باشند. ١٢ سال برای استقلال بازی کردم و حتی یک ریال نگرفتم. منت هم نگذاشتم. زمان می‌گذرد و چه خوب است که این دوران بدون حاشیه سپری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی تمام بدهی های تیمتونو بده که بگید پرسپولیسی نیست تا همین الانم کم بهتون کمک کردند؟ اگر پول پروپئیچ رو به اون شکل نمیدادند الان چیکار میکردید از اولشم معلوم بود این شایعه وزیر پرسپولیسی رو راه انداختید تا هر چه بیشتر از وزارت خونه پوئن بگیرید
آخرین اخبار