نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : یکی از امتیازات سپاه و بسیج این است که تربیت یافته علما هستند و سر سفره آن‌ها بوده‌اند و بزرگان سپاه که این تشکل پاک را به وجود آوردند با علما در ارتباط بودند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و تقارن آن با هفته معلم و شهادت آیت الله شهید مطهری گفت : امروز به برکت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران یکی از قدرت‌های بزرگ و اثرگذار در منطقه و جهان است.

او گفت : سپاه هم در رخداد‌های داخلی مثل زلزله، سیل و به تازگی هم کرونا خوب عمل کرده و هم در برنامه ریزی‌های برون مرزی برای تثبیت اقتدار نظام اسلامی ایران یکی از درخشان‌ترین نهاد‌های انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: پایه‌گذار این حرکت عظیم امام راحل بود و شهدای والامقام این حرکت را زنده نگه داشتند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم این حرکت را مدیریت می‌کنند و این مدیریت آنقدر توانمند و همه جانبه بوده است که دنیا به آن اقرار دارد.

آیت الله علما با اشاره به رزمایش مواسات و همدلی مقام معظم رهبری، افزود: در رزمایش مومنانه مواسات و همدلی که به عالی‌ترین شکل ممکن در ایران اسلامی برای یاری رساندن به محرومان در ماه مبارک رمضان برگزار شد، سپاه در کنار تشکل‌های مردمی بسیار خوب و موفق ظاهر شد.

او با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان آنقدر اهمیت داشته که امت‌های قبل هم این حکم را داشته‌اند.

او افزود: روزه برای تزکیه روح تأثیر بسزایی داشته و روزه برای پیامبران سلف قبل از حضرت خاتم (ص) مقدمه نبوت آن‌ها بوده است.

مسوُول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران با الگوگیری از خط مشی شهید مطهری در هر کجا که لازم بوده پویا و با انگیزه در خدمت نظام و ولایت بوده است.

حجت الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» افزود: بیش از سه هزار پاسدار تحت آموزش‌های عقیدتی سیاسی قرار گرفته، ضمن این که بیش از چهار هزار پاسدار و بسیجی دوره‌های آموزش‌های تربیتی را سپری کرده اند.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از تشکیل هزار و ۲۰۰ جلسه بصیرت افزایی برای ۱۱ هزار تن از بسیجان استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد این نشست‌ها هم از حیث کمیت و هم به لحاظ کیفیت افزایش یابد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.