امام جمعه قصرشیرین گفت : تلاش کادر درمان و پزشکی به عنوان مدافعان سلامت برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا و مداوای بیماران، مصداق بارز جهاد در راه خدا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین گفت : حافظان سلامت مردم این روز‌ها با به خطر انداختن جان خود و تلاش طاقت فرسا و شبانه روزی در سنگر درمان مشغول خدمت رسانی به مردم و ایثار هستند و بیش از چندین هفته است که از اعضای خانواده خود دور هستند که مردم برای قدردانی از تلاش این عزیزان با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند تا هرچه سریع‌تر شاهد ریشه کنی ویروس کرونا باشیم.

او گفت : مردم باید با ماندن در خانه و پرهیز از تردد‌های غیرضروری و اجرای فاصله گذاری‌های اجتماعی تلاش کنند تا بتوانیم با شکست بحران کرونا به شرایط عادی برگردیم.

امام جمعه قصرشیرین از تلاش‌های تمامی کسانی که در عرصه گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان‌ها تلاش می‌کنند و همچنین کسانی که در امر تولید و توزیع اقلام بهداشتی فعالیت دارند قدردانی کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهرستان در طرح غربالگری کرونا پایش شده اند و مراقبت‌های بهداشتی در مرز‌ها به طور شبانه روزی فعال شد.

 رضا منصوری افزود: تب سنجی و مراقبت‌های بهداشتی در سه نقطه ورودی قصرشیرین انجام شد و با توجه به موقعیت خاص این شهرستان و فعالیت مرز‌ها و همچنین حضور و تردد نیرو‌های نظامی، به لطف خدا و همکاری مردم و دستگاه‌های دولتی، بهترین عملکرد را در استان کرمانشاه داریم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.