بدلی گفت: از مجموع ۴ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله قطور خوی، یک هزار و ۸۵۰ واحد در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی مجموع پیشرفت فیزیکی بازسازی در مناطق زلزله زده را ۸۷ درصد اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر ۳ هزار ۱۰۰ واحد در منطقه به مرحله دیوارچینی و ۲ هزار و ۵۵۰ واحد نیز به مرحله پوشش سقف رسیده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد: همه یک هزار ۶۰۰ واحدی نوع یک که در این منطقه براثر زلزله کاملا تخریب شده بود بازسازی شده و هم اکنون هیچ خانواده آسیب دیده در منطقه چادرنشین نیستند و در واحد‌های مسکونی تازه تاسیس خود مستقر شده اند.


بیشتر بخوانید

 



بدلی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن از ابتدای بازسازی به ارزش ۸۵ میلیارد تومان انواع مصالح را در اختیار روستائیان برای بازسازی قرار داده که براساس پیشرفت کار، از حساب تسهیلات بازسازی روستائیان کسر می‌شود.

بر اثر زلزله ۵.۳ ریشتری چهارم اسفندماه سال گذشته در منطقه قطور شهرستان خوی، صد‌ها خانه مسکونی در روستا‌های این مناطق دچار آسیب کلی و جزئی شدند.

انتهای پیام/ ش ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.