برنامه «هشتگ» به طراحى و تهیه کنندگى رضا سبحانى و اجراى حسین رفیعى به زودى روى آنتن شبکه دوم سیما مى رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «هشتگ» که به صورت تخصصى و آسیب شناسانه به موضوع فضاى مجازى و شبکه هاى اجتماعى مى پردازد، بنا دارد در هر قسمت یکى از مزایا و یا معایب فضاى مجازى که پیش روى کاربران قرار دارد را مورد بررسی قرار بدهد.مخاطب «هشتگ» طیف گسترده اى از جامعه ایرانى است که امروزه از فضاى مجازى و شبکه‌هاى اجتماعى استفاده می‌کنند.

برنامه ترکیبى «هشتگ» شامل بخش‌هاى مختلفى از جمله گفت وگوى استودیویى با حضور کارشناسان و کاربران فضاى مجازى، مستندهاى گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتم هاى نمایشى اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتم‌هاى اینفوگرافى است.

«هشتگ» تلاش دارد تا با ارائه راهکارهاى کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولى از فضاى مجازى و شبکه هاى اجتماعى در جامعه ایرانى کمک کند.

در ساخت و اجراى این برنامه از حضور جامعه شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگى بسیارى بهره برده شده است.

«هشتگ» محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.