معاون بازرگانی بندرخشک پیشگامان از ایجاد بستر مناسب در این بندر تعاونی برای تولیدکنندگان به منظور تحقق شعار جهش تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ناصر ظهوری معاون بازرگانی بندرخشک پیشگامان یزد از ایجاد بستر مناسب در این بندر تعاونی برای تولید کنندگان به منظور تحقق شعار جهش تولید خبر داد و گفت: تمامی زیرساخت‌های لازم برای انبار و نگهداری کالا‌های تولید کنندگان داخلی و همچنین امکانات ترخیص کالای وارد کنندگان در بندرخشک پیشگامان فراهم شده است.

او افزود: بستر امن و مقرون به صرفه‌ای با کلیه امکانات بندری مهیا شده تا تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با شتاب بیشتری ممکن شود.

معاون بازرگانی بندرخشک پیشگامان یزد ادامه داد: حمل و نقل صورت گرفته از بندرخشک برای امکان حمل ترکیبی بسیار به صرفه  است.

 ظهوری با اشاره به امکانات ۷۰۰ هکتاری پیشگامان به وجود مرکز دپوی کانتینر خالی کشتیرانی جمهوری اسلامی، افزود: بندر خشک امکانی خوب برای بازرگانان است به طوری که  ضمن کاهش هزینه، به افزایش سرعت ترخیص کالا کمک شایانی می کند.

معاون بازرگانی بندرخشک پیشگامان ضمن اعلام آمادگی این بندر به منظور فراهم آوردن بستر لازم برای تولیدکنندگان جهت تحقق شعار جهش تولید ابراز امیدواری کرد؛ توسعه اشتغال و رونق اقتصاد که از نیاز‌های ضروری امروز کشور است با جهش تولید سرعت بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.