مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۱۲ هزار راننده حمل بار سنگین استان در روز‌های شیوع ویروس کرونا با حمل کالا‌های اساسی مردم، نبض اقتصاد و تولید کشور را به دست گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۱۲ هزار راننده حمل بار سنگین این استان در روز‌های شیوع ویروس کرونا با حمل کالا‌های اساسی مردم نبض اقتصاد و تولید کشور را به دست گرفته اند که این موضوع در شرایط فعلی کشور یک جهاد بزرگ اقتصادی است.

حق لطفی افزود: در ۲ ماهه اخیر فعالان این عرصه علاوه بر تداوم حمل کالا‌های اساسی، جابجایی مواد بهداشتی و درمانی را نیز به طور مضاعف در اولویت کاری خود قرار دادند تا نیاز‌های مردم و حوزه بهداشت و درمان به مواد بهداشتی برطرف شود.

او اضافه کرد: در این زمینه با توجه به موقعیت ممتاز قزوین در تولید مواد شوینده و بهداشتی، از ۱۵ اسفندماه سال ۹۸ تا پایان فروردین ماه امسال ۶۹ هزار و ۸۶۷ تن کالای پاک کننده و ضد عفونی کننده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین جابجا شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۵۵ درصدی داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.