مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه، از تداوم سامانه بارشی فعال در آسمان استان تا اوایل وقت پنجشنبه هفته‌جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمد خسروی مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جوی استان، گفت : هوای استان تا صبح فردا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید، رشد ابر، بارش باران که غالبا به شکل رگبار‌های بهاری و گاهی رعد برق و احتمالا در برخی نقاط به خصوص نواحی شرقی و شمالی استان با رگبار تگرگ همراه خواهد بود.

او گفت : به دنبال این شرایط سامانه ناپایدار از ظهر سه‌شنبه تا اوایل روز پنجشنبه جو منطقه را متاثر می‌کند که به تناوب سبب وزش باد، بارش باران همراه با رعد و برق در سطح استان می‌شود.

او افزود: وزش باد که طی ساعاتی از روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه شدید است به تدریج سبب غبارآلود شدن هوای استان به‌خصوص در نواحی مرزی می‌شود.

خسروی ادامه داد: بارش در روز چهارشنبه در نواحی شمالی استان نمود بیشتری داشته که ممکن است گاهی اوقات با رگبار تگرگ هم همراه شود.

او حمیل با حداقل پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر و سومار با حداقل ۳۴ درجه سانتی‌گراد را به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: حداقل و حداکثر دیروز و دیشب کرمانشاه به ترتیب هشت و ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.