جمعی از پیمانکاران و خیران حوزه عمران این شهرستان ۷۰۰ میلیون ریال کمک جمع آوری و به بیمارستان‌های این شهر اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی محمدیان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه سقز گفت: جمعی از پیمانکاران و خیران حوزه عمران این شهرستان، در راستای پیشگیری و انتقال ویروس کرونا، برای خرید و تامین بخشی از تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های سقز، ٧٠٠ میلیون ریال به این حوزه کمک کردند.

او با بیان اینکه جمع آوری این کمک‌ها بیشتر بصورت غیر نقدی انجام شده است، اضافه کرد: پیمانکاران و حوزه عمران این شهرستان در طول شیوع کرونا، چندین بار به بخش درمان بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و تامین اجتماعی سقز کمک کردند.

محمدیان افزود: کمک‌های خیران در تامین هشت هزار متر پارچه برای تهیه یک هزار و ۱۰۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی، تهیه اقلام مصرفی نقاهتگاه پنجاه تخت خوابی، خرید ست مانومتر اکسیژن بیمارستان امام (ره)، تهیه ۲ هزار عدد کاور کفش، تهیه یک هزار مورد کلاه بیمار، یک هزار و ۵۰۰ دست دستکش لاتکس معاینه و تهیه ٢٠٠ عدد ماسک n ۹۵ جمع آوری بوده است.

او با اشاره به اینکه، بختیار امینی، مدیر عامل شرکت ساختمانی چهل چشمه، نماینده حوزه عمران، برای پیگیری و انجام این امور بوده است، افزود: اقلام خریداری شده به تناوب نیاز، تحویل بیمارستان‌های امام (ره) و تامین اجتماعی، نقاهتگاه و پرسنل خدوم آرامستان شده است.

معاون هماهنگی امور امور عمرانی فرمانداری ویژه سقز تاکید کرد: شهروندان سقزی باید در مساله کرونا و خطرات آن هوشیارتر از قبل عمل کنند، چون هنوز کرونا به تمامی با پایان نرسیده بنابراین همه یاری‌دهنده هم باشیم تا کرونا را برای همیشه شکست دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.