اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک اعلام کرد که مدارس و دانشگاه‌های این ایالت ادامه سال تحصیلی را تعطیل خواهند بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «اندرو کومو»، فرماندار ایالت نیویورک امروز جمعه اعلام کرد که مدارس و دانشگاه‌های این ایالت به دلیل ادامه دار بودن بحران شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا پایان سال تحصیلی تعطیل خواهند ماند.

ایالت نیویورک بیشترین شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا را در میان ایالت‌های آمریکا به خود اختصاص داده و در حال حاضر شمار قربانیان کرونا در این ایالت به بیش از ۱۸ هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

کلاه ۶۹ میلیون دلاری یک مهندس روی سر ترامپ!

ترامپ به دلیل عقب ماندن از بایدن، رئیس کمپین انتخاباتی خود را تهدید کرد

در حالی که ترامپ همچنان به دنبال لغو محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با ویروس کرونا و بازگشایی مشاغل است، فرمانداران ایالت‌ها و به خصوص کومو با این موضوع مخالف هستند. اکنون بازگشایی مشاغل در آمریکا محل تنش میان ترامپ و فرمانداران است.

در همین حال وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد شمار کارکنانش که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

وزارت دفاع آمریکا با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد دقیق مبتلایان به کرونا در بین کارکنان این وزارت‌خانه به ۷ هزار و ۱۴۵ نفر رسیده است افزود تعداد جان‌باختگان بر اثر بیماری کرونا در پنتاگون همچنان ۲۷ نفر هستند.

این در حالی است که تعداد کارکنان پنتاگون که هنوز در بیمارستان بستری هستند ۲۸۴ نفر اعلام شده است و تاکنون ۲ هزار و ۳۳۶ نفر نیز بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار