مسوول خیریه شهدای شمخانی در آبادان و خرمشهر گفت: بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی اهدایی موسسه خیریه شهدای شمخانی بین نیازمندان در آبادان و خرمشهر توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،موعود شمخانی مسوول خیریه شهدای شمخانی در آبادان و خرمشهر  روزجمعه گفت: بسته‌های غذایی موسسه در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه به خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا، در ماه مبارک رمضان در خرمشهر و آبادان توزیع شد.

او افزود :بسته حمایتی شامل رب گوجه فرنگی، حبوبات، خرما، ماکارونی ، شکر، برنج ، گوشت گوساله ، مرغ ، روغن ، ماسک ، پودر لباسشویی دستی ، مایع ظرفشویی  و شامپو است.

مسوول خیریه شهدای شمخانی در آبادان و خرمشهر با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت و آسیب دیدگان از شیوع کرونا این بسته‌های غذایی بین نیازمندان این ۲ شهرستان نهیه و توزیع شد.

موعود شمخانی گفت بسته های کمک معیشتی در سراسر استان خوزستان به طور کلی بین ده هزار خانواده توزیع خواهد شدکه از آمار مذکور تاکنون ۵۰۰ بسته در آبادان و خرمشهر توزیع شده است و مقرر است رقم توزیع به ۲۰۰۰ خانوار در منطقه آزاد اروند برسد.

ویروس کووید۱۹ که ابتدا در ووهان چین مشاهده شد از اول اسفند ماه سال گذشته وارد کشور شده و در اغلب نقاط کشور شیوع پیدا کرد.   

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.