مخالفت قهرمان کشتی با تعویق المپیک

فرنگی کار فارس و دارنده مدال برنز و طلای کشتی بازی های آسیایی گفت: با تعویق برگزاری بازی های المپیک مخالف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدعلی گرایی، فرنگی‌ کار تیم ملی و دارنده ۲ مدال برنز جهان و مدال طلای بازی‌های آسیایی درباره روند آماده سازی‌اش گفت: هم اکنون در شهر شیراز با برادرم محمدرضا تمرین می‌کنم و در یک تا دو  سالن که برای دوستان بوده، با حفظ شرایط ایمنی و بهداشتی تمرینات را انجام می‌دهیم که بلاتکلیفی خیلی اذیت‌کننده است و اگر برنامه‌ها مشخص نشود انگیزه را از بین می‌برد.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش المپیک سال آینده برگزار می‌شود بیان کرد: امیدوارم المپیک سال آینده برگزار شود و زحمات و سختی‌هایی‌ و  صبری را که تحمل کرده ام به هدر نرود چرا که تنها انگیزه ما برگزاری این مسابقات است.

گرایی درباره برنامه‌هایش برای اوقات فراغتش تصریح کرد: زیاد از منزل بیرون نمی‌روم و سعی می‌کنم در کنار خانواده‌ام باشم، علاوه بر فعالیت‌های ورزشی کار‌های دیگر برای گذران اوقات فراغت از جمله بازی‌های کامپیوتری و خواندن کتاب و رمان را انجام می‌دهم.

فرنگی کار تیم ملی ادامه داد: فرصتی به دست آمده که بتوانم در کنار خانواده باشم و از لحاظ روحی و روانی نیز بسیار خوب هستم.

او، افزود: در این چند سال حضور مکرر در اردو‌ها خیلی سخت بود و شاید تا ۴۰ روز نیز در اردو بودم اما اکنون فرصتی بوجود آمد تا از شرایط سخت تمرینات کمی دور باشم و به امید خدا با از بین رفتن ویروس کرونا و فراهم شدن شرایط بتوانم با انگیزه‌ بیشتر به اردو‌ها و تمرینات باز گردم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار