رئیس کل دادگستری خوزستان از برگزاری ششمین دوره کارآموزی قضایی ویژه جذب مناطق محروم استان بر اساس اولویت بومی گزینی به صورت مجازی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارآموزان این دوره پس از گذراندن دوره‌های علمی پیش نیاز و کسب موفقیت در آزمون‌ها به دوره کارآموزی اصلی معرفی خواهند شد و امیدواریم ظرف کمتر از یک سال با مهارت‌های مختلفی که کسب می‌کنند با پیوستن به مجموعه قضایی دادگستری استان به تسریع رسیدگی و کاهش پرونده‌های موجود کمک نمایند.

او افزود: تاکنون ۶ دوره کارآموزی قضایی در استان برگزار و امروز شاهد برگزاری ششمین دوره با حضور ۲۶ نفر کارآموز جدید از دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور بر اساس اولویت بومی گزینی به صورت مجازی هستیم.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: به لحاظ مرزی بودن و دیگر شرایط محیطی خوزستان در مقایسه با مرکز کشور و برخی استان‌ها و نیز با تدابیر قوه قضائیه، در استان با نخبه گزینی افرادی که از تخصص بیشتری برخوردارند کارآموزانی انتخاب و پس از گذراندن دوره‌های کارآموزی جذب دستگاه قضایی استان می‌شوند.

رئیس دستگاه قضایی استان گفت: شما دانش علمی و فقهی لازم را در مراکز علمی آموخته اید و وجه تأثیر این دوره‌ها در آن است که از یک متخصص حقوق به یک متبحر قضا تبدیل شوید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار