مرحله دوم رزمایش ، همدلی و کمک مومنانه مرزبانان شهرستان سرباز باهمکاری مرزبانان ایلام به اقشار و خانواده های نیازمند وآسیب دیده مرزنشین سربازی آغاز شد.

 کدخدا فرماندارشهرستان فرماندار شهرستان راسک با حضور در مرحله دوم رزمایش که در محل هنگ مرزی جکیگور برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای رزمایش مومنانه مرزبانی شهرستان راسک با همکاری مرزبانی استان ایلام اقدام به برگزاری کمک خیرخواهانه نموده و بالغ بر ۲۴۰۰ قلم جنس به قصد توزیع بین اقشار نیازمند وآسیب دیده مرزنشین، تهیه وبسته بندی کردند.

کمک مومنانه مرزبانان به خانواده های نیازمند شهرستان  مرزی سرباز

او افزود: اقدام ارزشمند مرزبانان غیور منطقه راسک با مشارکت مرزبانی استان ایلام بسیار ارزشمند است و با توجه به اینکه هیچ منبع سازمانی نداشته و با مشارکت مرزبانان صورت گرفته است قابل تحسین است.

کدخدا گفت: این بسته‌ها توسط مرزبان شهرستان با رعایت کرامت وعزتمندی گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.

کمک مومنانه مرزبانان به خانواده های نیازمند شهرستان  مرزی سرباز

وی افزود: ملت ما مدیون جان فشانی‌های مرزبانان عزیز هستند چرا که با دفاع از این مرزو بوم اجازه هیچگونه تجاوزی از سوی دشمنان را نداده و در برپایی امنیت در مرز‌های مختلف کشور تاثیر بسزایی دارند و اکنون نیز در عرصه خدمات خیرخواهانه با این اقدام بزرگ یاری گر مردمان عزیز ایران هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار