ایران ایر اعلام کرد؛

ضدعفونی و پاک‌سازی هواپیما و بار مسافران پرواز میلان "هما"

هواپیما، بار مسافران و تمامی تجهیزات زمینی پرواز میلان به تهران، پس از فرود و پیاده شدن مسافران با همکاری مرکز بهداشت مرزی فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) ضدعفونی شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایران ایر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، اولین پرواز ویژه که هموطنان و دانشجویان ایرانی را از میلان به تهران بازگردانده بود، توسط تیم ویژه "هما" بطور کامل ضدعفونی و پاک‌سازی شد.

به دنبال گسترش ویروس کرونا و درخواست هموطنان خارج از کشور به خصوص دانشجویان جهت بازگشت به کشور و درخواست سفارت ایران در ایتالیا، مجوز انجام دو پرواز ویژه توسط "هما" در تاریخ‌های چهارشنبه ۱۰ و شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه به میلان صادر شد.

اولین پرواز "هما" در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه (۲۹ آوریل) به وقت محلی دانشجویان و هموطنان را از فرودگاه شهر میلان به فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انتقال داد. این هواپیما پس از پیاده شدن مسافران و با نظارت نمایندگان وزارت بهداشت بطور کامل ضدعفونی شد.

گفتنی است روز شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه (۲ می)، دانشجویان و هموطنان ایرانی با دومین پرواز "هما" در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه شهر میلان به فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انتقال خواهند یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار