مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق خودرو با ۸ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت قطعات خودروی وی در یکی از خیابان‌های ساری تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری‌های ۱۵ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان نیز بوده است شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت قطعات خودرو در هفته گذشته اعتراف و یک دستگاه خورو مزدا دو کابین سرقتی از نامبرده کشف و ضبط گردید.

دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت امال و قطعات داخل خودرو‌ها در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت قطعات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.



دستگیری ۱۰ معتادان متجاهر در عباس آباد



سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان چالوس به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، ۱۰ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.
 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.